En sexig utmaning..

Eftersom att Kirre är så intresserad av mitt sexliv, så måste jag outa mig totalt med denna listan.. Du kommer få tillbaka..

Är du oskuld? Eh, Nej..

Någon gång haft sex med samma kön? Ja

När hade du sex senast? I söndags natt.
Vem hade du sex med senast? Kigge

haft sex på offentlig toalett? Nej, jag har seriösa problem med offentliga toaletter.
Haft sex i duschen? Givetvis.

Kollat porrfilm? Japp!

Haft sex i snön? Låter inte så lämpligt. 

Haft trekant? *suckar* Ja..

När blev du av med din oskuld? När jag var 14.

Haft gruppsex? Nej

Haft sex på öppen plats? Ja.

Drömt sexdrömmar? Absolut!

Blivit påkommen när du haft sex? Ja

Haft sex i en bil? *funderar*, nej, jag tror inte det?
Haft sex i en båt? Räknas Englandsfärjan?

Haft sex i någon annans säng? Haha, ja.

Ångrat att du haft sex med någon? Ja.

Haft sex på stranden? Ja :)

Vem tog din oskuld? Marcus, han var tre år äldre än mig.

Hur många oskulder har du tagit? Ganska många faktiskt, 3-5, orkar inte tänka så långt tillbaka.
Haft kk? Ja

Haft sex med någon annans flick/pojkvän? Ja

Haft sex i någons förälders säng? Inte vad jag kan komma ihåg.

Haft sex i sjö/hav/pool? Haha, nej.

Haft sex med någon kompis bror/syster? Ja

Somnat under sex? Nej

haft sex när det är andra i rummet? Ja
varit med någon som är över 25? Japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0