AfterWork..

.. Ska jag på idag med jobbet.. Blir nog trevligt. 

Något jag inte förstår är hur vissa bloggare lyckas spotta ur sig inlägg på löpande band? Vad får dom allt ifrån? Jag får nog inse att mitt liv är ganska så lamt då, eftersom jag egentligen inte har ett skit att skriva om. Bara massa vanligt svammel, som några, av någon anledning läser. Fast vänta, det måste ju innebära att det iaf finns några som tycker att jag är intressant? Fräckt..

Jag har förresten upptäckt Spotify.. Jag är förmodligen sist i världen med att komma på att det är en himla bra grej, problemet är att jag inte kommer på något jag vill lyssna på, vilket känns lite snopet nu när musiken faktiskt finns där.

Idag händer inte mycket för övrigt.. Ska på AfterWork (ironiskt eftersom jag är sjukskriven) med jobbet om några timmar, skönt att komma utanför dörren och släppa allt för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0