På Bussen..

Nu är jag installerad på (i?) bussen som ska ta mig till Karlstad. Har aldrig varit där innan, så det blir ju spännande. Jag hade helt glömt hur lite utrymme man egentligen har på dessa bussar. Eftersom att tanten framför mig har tiltat sitt säte, så sitter jag som i en konservburk ungefär.

På måndag börjar jag ju som sagt jobba igen. Bara halvtid men det ska bli riktigt skönt. Då ska jag även komma igång med att träna igen. En till nackdel med medicinen förutom mardrömmarna är att man tenderar att gå upp i vikt. Tack, jag har märkt det, så på måndag (klyschigt värre..) börjar mitt nya liv! Kanske till och med skulle börja utnyttja gymmet på jobbet. Det vore ju något? Som en bra start har jag iaf undvikit att köpa något att tugga på i bussen, poäng till mig.

Lär säert komma på något mer meningslöst att skriva om en stund.
Oh, såg att jag har 3 timmar o 50 min kvar på batteritiden, då kanske jag klarar mig hela vägen fram? Jey! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0