Mycket förändringar.

Ja, hela livet har ju tagit en ny vändning nu.. Jag är inte längre sambo, utan håller på att lära mig vad singellivet innebär. Hittills har det betytt konstant festande, men jag antar att man tröttnar på det med till slut.

Har även varit sjukskriven nu i 2 månader, men kommer att börja jobba igen på måndag. Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Var där en sväng idag, och jösses vad jag har saknat många av mina arbetskamrater. Vi är verkligen ett grymt gäng!

Just nu funderar jag på vad jag ska packa.. Ska iväg ons-fre och har redan tryckt ner 3 par skor, plus de jag ska ha på mig på bussen *suck*..

I natt drömde jag dessutom mardrömmar, eller, en mardröm rättare sagt. det var riktigt läskigt då allt var så verkligt. En av nackdelarna med antidepp-medicin är att alla drömmar blir så påtagliga. Det tog en stund att somna om sedan.

Jäjä, jag lär väl hinna plita ner något mer inlägg imorgon förmiddag. Ska trots allt sitta på en buss i 4 timmar, men förhoppningsvis är det värt det ;)

Pussar så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0