Britney var bara SÅ bra!

Nu sitter vi på tåget igen, fast på väg hem då.. Alltså.. Jag kan inte beskriva konserten i ord änns, det var bara ren och skär lycka!! Både jag och Mirre släppte lös som aldrig förr.. Tyvärr så var folket som stod omkring oss jätte torra, men men, då syntes bara vi mera.

Vi stod kanske 10m från scenen, och blev till och med uppmärksammade av en av Brittans brutalt heta dansare när vi skakade loss som mest..

Ikväll så är det bara mys som gäller.. Är ganska seg nu, och har ont i hela kroppen efter gårdagen. 

Mirre o Jag (jag börjar bli bra på det här med att fjortisposa..) :





Kommentarer
Postat av: Mirre

wiiiiiiiiiiiiiii fan va kul vi hade! Det var bäst bäst bäst, Hela dan! Haha började redan 6 på morgonen, fortsatte på gröna lund och avslutades med BRITTAN!!!! mmm me lajki lajk!! :) Vi får vell ta nån utgång på hemmaplan snart :)

2009-07-15 @ 21:17:06
URL: http://www.freewebs.com/k9canine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0