"Semestern" är över!

Japp! Imorgon börjr jag jobba igen. Visserligen bara halvtid, men det ska bli jätteskönt!
Helgen har återigen gått i festandets tecken. Jag kom ju hem från Karlstads-visiten på fredag kväll, och sedan var det direkt ut med Anette. Susanne skulle med ut hon också egentligen, men valde att åka hem istället.
Hur som, kul hade vi iaf!

Lördagen började med lite dricka hemma hos Mirre, och sedan utgång. Vi hamnade på Excet som vanligt, men gick sedan vidare till Valand och hade en dispyt med den struntviktiga "gästlistehållaren" som lovade oss att alla dansgolv skulle vara öppna, vilket dom INTE var. Ska ringa och klaga på honom imorgon tänkte jag.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Gjorde en kanongod sallad tidigare och försöker hindra mig från att äta upp resterna, vilka jag tänkte ha i en matlåda imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0