In your face antidepptabletter!

Nu räcker det.. Igår natt hade jag hallucinationer.. HELA natten. Hur rubbat är inte det?! Det var jättekul att se en snubbe stå och glo på mig vid sängen varje gång jag vände mig om. Och mardrömmarna sedan då? Nehej, som sagt. Det räcker nu, så får läkaren säga vad sjutton han vill. Idag känner jag ingen skillnad. Eller jo, jag känner mig lättare i huvudet, och kan andas obehindrat. En av alla fenomenala biverkningar har nämligen varit nästäppa, och jag hatar att vara täppt i näsan.

Vilket solskensinlägg det blev då..

Igår mötte jag upp Anette en sväng i stan för någon öl (eller två..) och sedan drog vi vidare till en kompis och kollade på film. Den hette något i stil med "Last house on the left" och var.. Ja.. Udda?! Det var nog inget jag ser igen iaf.

Nu ska jag ägna mig åt mitt jobb, och invänta alla biverkningar på att jag helt tvärt har slutat med tabletterna. Mycket kaffe bara så går det nog bra. Och öl.. Öl är bra..

I´m Out!

Kommentarer
Postat av: Anette

öl är kanon bra!! Hjälper mot allt!

2009-08-06 @ 02:36:30
URL: http://tertsnom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0