Dags att börja igen kanske?

Jag har ju inte direkt engagerat mig i bloggen på ett tag, men nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb, och hoppas att jag kan skärpa mig med uppdateringar!

Mitt säljjobb blev ju inte alls vad jag tänkt mig.. Eller, jag vet inte vad jag tänkte mig. Det gick bra osv, men jag tyckte inte att det gav mig något helt enkelt. jag tycker inte att pengarna är värda slitet. Jag vill kunna släppa arbetet sekunden efter att jag gått utanför dörren på eftermiddagen. jag har verkligen lärt mig under dessa veckorna att det är så mycket värt!

Nu ska jag snart kila iväg för dagen. Ska försöka uppdatera lite mer utförligt hemma sedan tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Klart det går att tuffa till ;) Annars är det ju bara att skicka ett mejl om en personlig bloggdesign, så börjar jag på den så fort jag kan :)

2008-09-25 @ 18:57:10
URL: http://isabellicious.blogg.se/isabell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0