Höstdeppig?

Är det det som är problemet? Att jag är höstdeppig? (och pms:ig för all del). Jaja,  det känns lite bättre idag iaf. Igår kväll blev det total mörkläggning i min lägenhet. Jag hade bestämt mig för att titta på SOS Familj kl 20.00 och Desperate Housewifes kl 21.00.

Kl 19:50 går strömmen, kl 21:59 kommer den tillbaka. Hur hårt suger inte det? Som tur är hade jag fullt batteri på laptopen. Det slutade iaf med att jag laddade in en ljudbok på mobilen, och somnade som en gris med hörlurarna i öronen.

Vet ni? På fredag drar vi till Egypten.. Igen.. Vi var där i April i år, men då i Sharm El Sheik, och jag verkligen älskade det! Nu ska vi till Hurghada, och det ska väl inte vara riktigt samma sak, men det är varmt, skönt och finns vattenpipor man kan röka på stranden, så jag kommer helt klart överleva! Vi ska dessutom försöka resa med endast handbaggage, så det kan bli en rolig utmaning.

Nu ska jag ringa forex och fråga vilka kort man kan betala med när man växlar pengar hos dom!

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

jag har också varit lite höstdeppig på sistonde :/

2008-11-08 @ 11:16:31
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Kia

Jag var i Egypten i våras. Bodde en bit utanför Hurghada. Det finns så mycket att uppleva där!



Du har blivit utmanad, Camilla! Kolla in min blogg!

2008-11-17 @ 20:13:36
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0