Helt Brutalt trött..

Somnar ju nästan här.. Det är faktiskt knepigt att ta sig upp ur sängen kl 06.00...
Funderar på vem man ska kontakta ang en bloggdesign. Tips? Känner inte att jag varken orkar eller hinner pilla med det vidare mycket. Tänk när man var yngre och fortfarande hade Lunarstorm, då var man tokvass på html-koder, nu är det mest rena sörjan.

Sen har jag ingenting att äta hemma heller.. Fick med mig en burk ananas till frukost.
Forstätter min inspektion av andras bloggar. För tillfället gillar jag http://lindaslya.blogg.se bäst, verkar vara en mysig tjej. Den som är minst imponerande måste nog vara fröken "Kissie", som känns fruktansvärt dryg.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Lindas små töser är släkt med min ena lilla kille.

Henne har du förövrigt helt rätt om, hon är jätte go. :)

Kissie's blogg lägger jag inte ens energi på...suck.

Kram.

2008-07-24 @ 15:14:51
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0