Obstinata gymtanter..

Vad är det med tantor på gymmet?! Obstinata klimakteriekossor som ska söndra och härska och ha sig.  Vad är så svårt med att vänta på sin tur att plocka till sig utrustning? Nej, det fungerar absolut inte så, utan man måste roffa åt sig en skivstång samtidigt och nästan klämma mina fingrar på kuppen.

Jag tror att det var den irritationen som fick mig att kämpa så hela kroppen skakade. Skönt nu efteråt visserligen.

Jag börjar bli less på alla storbloggare. Kom med något nytt liksom, alla skriver om samma saker, och är rätt kassa på att uppdatera. Jag hittade iaf en riktigt kul tjej idag. Hon kallar sig för sweetholycrap och jag njöt av hennes blogg hela eftermiddagen. Rekommenderas alltså starkt! Har ni tips på andra kul bloggar i samma stil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0