Jobbkaffe och födelsedag imorgon

Vi måste ha det i särklass äckligaste kaffet som finns. Det är näst intill odrickbart.
Jag är helt hysteriskt trött idag. Har varit det hela veckan och har svårt att sova på nätterna. Jag tror att jag verkligen börjar stressa upp mig inför allt det nya.

Imorgon fylller jag år - Grattis till mig! Hela 23 år gammal. Undrar vad jag får för spännande.. Jag har unnat mig själv en urläcker skinnjacka. har spanat efter en länge, och nu har jag hittat en perfekt.

På agendan idag:

16:00 Färgning/Forming av fransar och bryn på Gildaskolan
16:45 Möta upp en kille och få nycklar till Kigges nya lägenhet.

Inte så mycket spännande med andra ord.. Något jag ska göra nu på morgonen är att ringa Poseidon och gnälla över en av deras hyresgäster. Idioten bor rakt över gatan från mig, och spelar värdelös musik på högsta volym, med öppna fönster mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: Ms E

Oh grattis i efterskott jue. Hoppas du hade en bra dag.Kram E

2008-08-21 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0