Grattis på min födelsedag!

Idag fyller jag år.. 23 blir jag. En fullständigt meningslös mellanålder. Känns lika meningsfullt som att fylla 17, som verkligen måste vara den mest värdelösa åldern, ett rent hån.. "Hej, vad roligt, du är nääästan 18"

Jaja, ikväll blir det förmodligen middag ute med Kigge, och imorgon blir det fira med familj, även det ute.



Vi höll på att döda en cyklist på vägen till jobbet. Kigge körde mig då mamma har min bil idag. Påväg från oss finns det en väldigt dum cykelöverfart som måste korsas. Precis där så får man även solen väldigt skarpt i ögonen. Iallafall så kom det en cyklist i godan ro, som vi nästan dödade. Det värsta var att han blv så rädd så han nästan ramlade omkull, medans jag och Kigge började asgarva.. Jag vet inte vart det kom ifrån, men mannen på cykeln såg så hysteriskt rolig ut.

Kommentarer
Postat av: Ms E

Du har blitt nominerad

2008-08-23 @ 10:43:34
Postat av: Anonym

grattis i efterskott:)

2008-08-24 @ 23:47:31
URL: http://missleea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0