GBG Blev nästan en hund fattigare..

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen, vad f*n är det för fel på folk?! Är man inte rädd om sina husdjur? Sina familjemedlemmar??

Jag kommer körande på gatan som går igenom mitt område. På vänstersidan finns en ganska smal trottoar samt cykelbana. Jag har precis kommit ur en rondell och gasar lite för att växla upp, då ser jag att det går ett gäng killar och tjejer på trottoaren, och med sig har dom två hundar. Den ena är kopplad, och den andra helt lös(!!). Vem F*N går med sin hund LÖS vid en trafikerad väg??!!

Som tur är ser jag detta innan jag börjar gasa, och väljer istället att sakta in, då dom verkar ha noll koll på hunden. Och mycket riktigt, sekunden senare springer den ut rakt framför min bil, och ägarna märker inte ens något, så jag hänger mig på tutan, och då tittar dom på mig som att jag är dum i huvudet. Jag vevar iaf ner rutan och frågar vad fan det är för fel på dom. Inget svar givetvis.

Fullständigt j*vla körda i huvudet är vad dom är!

Jag känner att denna bloggen börjar bli människofientlig, men what the fuck, det är väl sådan jag är..

Kommentarer
Postat av: linnea

JAg instämmer helt! Rent idiotiskt. Först när jag började läsa tänkte jag att hunden kanske var jättelydig men sen så förstod jag. Tur att du saktade ner! Idioter.

2008-08-28 @ 20:53:20
Postat av: kirre

vart har du tagit vägen? nu va det änna ett tag sedan du uppdaterade din blogg pik pik

2008-09-03 @ 17:25:50
URL: http://kirreflickan.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Som du kanske sett så har jag inte samarbetat med henne på väldigt länge. Mig har hon behandlat bra och jag har inte sett den oseriösa sidan av henne SJÄLV, bara hört.



Jag har ingenting med hennes webshop att göra, inte heller pengarna att göra. Jag har inte haft kontakt med henne själv det sista, men hon skrev till mig att det var på gång och därför (för min egen skull) gjorde jag ett inlägg : )

2008-09-10 @ 18:08:23
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]i

Svar: Jag har sagt tack till mina läsare så otroligt många gånger. Men jag har även registrerat mig och kämpat för poängen, precis som vilken gratisbio-medlem som hellst.. Herreguuuuud..

2008-09-11 @ 16:49:51
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Emma

Fast har man kontroll över sin hund ska det inte spela någon roll om man har koppel eller inte. Min hund går ofta lös vid högtrafikerade vägar - men vi klarar av det.

2008-11-04 @ 22:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0