Det drar ihop sig..

Snart, snart är det min sista dag här. På ett sätt är det jättesorgligt då jag verkligen trivs med alla, men man kan ju inte bara jobba kvar på de premisserna. Just nu är jag helt hundra på att säljandet kommer gå kanon. Jag har en bra strategi utfunderad och hoppas på att den kommer fungera.

På Måndag åker jag som sagt till Sthlm. Som jag tidigare skrivit så har jag aldrig varit där så det ska verkligen bli kul.
Vi är tre tjejer som ska dela rum. Herregud, hur ska det gå?


Just nu är mitt största bekymmer att jag måste ha en datorväska. Jag hittar ingen till vettigt pris som jag är sugen på. Jag behöver ha den innan Måndag då jag ska ta med mig datorn. Men ska jag verkligen bli tvungen att betala 500:- för en?

Nästa issue är vad jag ska äta till lunch...

Kommentarer
Postat av: MsE

var inte du i sthlm på erotikmässan eller mins ja fel?

2008-08-28 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0